fredag 4 november 2011

LIFE IS BORING

Har, helt arrogant, hoppat över några outfits. Sådan är hon.
Det här tröjan hittade jag på Emmaus Vintage-butik vid Götgatsbacken, och tyckte att den var så otroligt fånig. Jag blir så uppiggande provocerad av negativa uttalanden om livet och optimister and such. Typ att det stod i Metro nyligen om att optimism var en defekt i hjärnan, och torgny lindgren som säger att alla som inte är pessimister är idioter. Jag tycker att det är så roligt :P SÅ jag var ju tvungen att ha TRÖJAN.
Gawd kan jag lägga ner de här shortsen snart? har dem jämt. Behöver ett par grå tror jag.

basker - H&M back in the day (bra när man har skitigt hår)
tröjs - emmaus second hand
shorts - avklippta fåniga piratbyxor från H&M också back in the day
over-knees - haha jag tror det är från wall-mart eller ngt (cirka 2005 eller så)


__________________________________________________________________________


I have skipped some outfits, but that's who I am HAH!
I found this tee at a second hand store in Stockholm, and I thought it was soo stupid. I get so provoked (in a "happy" way) when people say negative stuff about life in general, I think it's so stupid and funny, so I just had to have this t-shirt. Walking around loving life in it :D hihi

hat - H&M (good for dirty hair)
tee - emmaus second hand, stockholm
shorts - H&M, cropped them myself tho
over-knees - i think they are from wall-mart actually



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar